Handlekurv


Handlekurven er tom

0,00,-

Ordre og Sending

- Trygg Netthandel

- Rask levering ( 1-5 dager )

- Alle varer sendes fra Norge

- Frakt kun kr 59,- gratis ved kjøp over kr 1000,-

  • Kan jeg kansellere / endre min bestilling?
  • Vi kan kansellere eller fjerne varer fra din bestilling, eller endre størrelse om du ønsker dette.

    Så lenge du ikke har fått mail om at denne er "Sendt". så kan du bare ta kontakt med oss så skal vi få ordnet det!

  • Når sendes bestillingen min?
  • Pakken din sendes så fort som mulig etter denne er blitt pakket og gjort klar til sending.

    Dette pleier å skje litt før klokken 16:00, da posten sender rundt den tiden.

    Du vil også få en epost så snart pakken din sendes fra vårt lager.

  • Hvordan sporer jeg pakken min?
  • Hvis du har valgt alternativet "Pakke i postkassen" så er det desverre ingen sporing på denne.

    Du vil få melding av posten om denne ikke fikk plass i postkassen din og du kan hente den på nærmeste postkontor.


    Om du ønsker sporing på din pakke kan du velge "Posten Servicepakke (Klimanøytral)".

    For å få frem dette alternativet, trykker du på "Vis flere fraktalternativ" i handlevognen.

  • Hvor kan jeg finne ordrebekreftelsen min?
  • Ordrebekreftelsen vil bli sendt på e-post adressen du handlet med.

    Hvis denne ikke vises her, ta gjerne å dobbeltsjekk søppelposten din. Det hender den kommer inn der, og for å hindre dette i fremtiden kan du legge oss til dine kontakter.

    Om den fortsatt ikke skulle vises, så kan du sjekke at du har skrevet e-mailen din riktig. Hvis denne var feil, send oss en mail på kundeservice@beelino.no så skal vi sende en ny til deg.

  • Kan jeg hente i butikk?
  • Hvis du bor i Vestfold-området og ønsker å hente din pakke i butikken selv, tar du enkelt å velger "Hente i butikk" som fraktalternativ. Du vil ikke betale noe for frakt og henting er helt gratis.

    Vår butikk er lokalisert på Re, og er i andre etasje av Re-Torvet (Helt Perfekt Barneklær) – her kan du både hente dine bestillinger og levere eventuelle returer

  • Hvor er ordren min?
  • Hvis din pakke får plass i postkassen, sendes den først og fremst dit. Hvis den ikke får plass i postkassen, havner den på ditt nærmeste postkontor og du vil få en sms med hentemelding på mobilnummeret ditt.

    Vær obs på at frakten kan ta opptil 5 dager. Hvis du ikke har fått pakken din innen 5 dager, kontakt oss på kundeservice@beelino.no eller svar oss siste mail du fikk av oss. Så skal vi undersøke saken for deg :)

  • Fri frakt på bestillinger over 1000kr
  • Velger du å handle over 1000kr gir vi deg gratis frakt på din bestilling. Metodene vi benytter er A-Prioritert Post eller Pakke i Posten.

    Får ikke bestillingen din plass i postkassen, vil den bli sendt til nærmeste postkontor. Du vil da motta en hentelapp per post eller varsling på SMS. Normal leveringstid: 1-5 virkerdager fra pakken er sendt fra oss.

  • Jeg får beskjed om at min bestilling er utlevert?
  • Når Bring endrer status til "forsøkt utlevert" eller "utlevert" og du ikke har fått pakken i postkassa, er det fordi de av en eller annen grunn ikke fikk levert pakken i postkassen din. Ofte er det pga pakken er for stor til postkassen. Pakken din skal da bli kjørt til ditt nærmeste postkontor, og du vil motta hentemelding etter en uke.

    Du kan ta turen til postkontoret og spørre om de kan være så vennlig å se etter en grå pakke som er sendt fra avsender HELT PERFEKT AS (Vårt juridiske riktige navn) og se om det ikke står navnet ditt på den. Sannsynligvis ligger den der og bare venter på deg.

  • Pakker som ikke har blitt hentet
  • Uavhentede pakker vil belastes med 59 kr, du derfor hente varen din selvom du ønsker å returnere den.
    Har du ikke fått pakken din, må du ta kontakt med oss!