Handlekurv


Handlekurven er tom

0,00,-

Bytte og Retur

- 14 dagers åpent kjøp

- Enkle retur- og bytterutiner

- Ved bytte av vare dekker vi retur

- Ved kun retur trekkes 49kr for frakten ved tilbakebetaling

  • Hvordan bytter jeg en vare?
  • Om noe ikke falt i smak, og du ønsker å bytte til noe annet tilbyr vi GRATIS bytte.

    Du gjør følgende:

    1. Legger inn en ny bestilling på varen(e) du ønsker å bytte til.
    2. Før du fullfører den nye bestillingen, så legg inn en kommentar til bestillingen: "Byttevare"
      (Dette er gjør at vi ser at du bytter en vare, og vi fjerner fraktkostnaden)
    3. Varene du ønsker å returnere gjennomfører du som en helt vanlig retur, se hvordan under "Hvordan returnerer jeg en vare?"

    Vi anbefaler deg å legge inn en ny ordre med engang, slik at du får denne raskere.

    Det vil stå at du betaler frakt, men denne blir fjernet når varene blir sendt.

    (Du kan ogå enkelt svare på den siste mailen du fikk av oss om det skulle være noe)

  • Hvordan returnerer jeg en vare?
  • For å utføre en retur gjør du følgende:

    1. Gå inn på www.posten.no/retur
    2. Skriv inn koden HELT-23335 i "ReturID" feltet
    3. Fyll ut påkrevet informasjon
    4. Fullfør bestilling og trykk "Last ned returetikett"

    Denne filen må du skrive ut og klistre på pakken du skal sende til oss. Du leverer pakken på nærmeste post-i-butikk eller postkontor, men kan også legges i en rød offentlig postkasse om du skulle få plass. OBS! Returen skal leveres til Posten / Bring og IKKE Post Nord / Mypack

    Hvis embalasjen du mottok pakken din i ikke er brukbar til å sende i kan du bruke f.eks to slitesterke plastposer.
    Vi setter pris på at denne blir pakket godt, slik det ikke går hull i denne under transport

    OBS! Ved KUN returnering trekker vi 49kr for returnerings kostnadene. (Bytte av varer tilbyr vi helt gratis)

    (Du kan ogå enkelt svare på den siste mailen du fikk av oss om det skulle være noe)

  • Kan jeg bytte/returnere varer i deres butikk?
  • Selvfølgelig!

    Vi har jo en butikk lokalisert i Vestfold,

    Denne ligger i Re kommune, og du kan finne oss i andre etasje av Re-Torvet. Under butikknavnet Helt Perfekt Barneklær

    Her kan du bytte varer og levere eventuelle returer.

    HUSK å ta med varen og lappen som du fikk sammen med varen din!

    Se mer informasjon om hvor vi ligger her på BESØK OSS

  • Når jeg pengene tilbake for min retur?
  • Når vi har mottat returen sørger Klarna for oppdatert faktura eller for tilbakebetalingen. Dersom du har valgt faktura og ikke betalt den, vil varen slettes fra faktura og du vil få tilsendt ny. Har du betalt med kort vil Klarna ta kontakt med deg for tilbakebetaling. Tilbakebetalingen kan ta opptil 14 virkedager. Som regel går det raskjere.

  • Har dere mottatt min retur?
  • Du vil få en epost når din retur er ferdigbehandlet, og Klarna har fått melding om oppdatert faktura, eller tilbakebetaling. Hvis du hever hele kjøpet vil du få tilbakebetalt varenes verdi, innen 14 dager etter at vi har mottatt og behandlet din retur. Har du betalt med kort vil beløpet tilbakeføres direkte til det samme kortet du benyttet ved kjøp.

  • Kan jeg returnere salgsvarer?
  • Selvfølgelig! Så lenge alle lappene henger på og er urørt. Du har samme retur og bytterett selv om varen er kjøpt på salg eller med rabattkode.

  • Betingelser for godkjennelse av bytte/retur
    • - Klær kan prøves, men ikke være synlig brukt.
    • - De må også ha sine orginale merkelapper og orginalemballasje.
    • - Undertøy og badetøy kan ikke returneres av hygeniske årsaker.
    • - Kun returneringer kommer på kundens regning.
  • Hva skjer når jeg skal bytte en vare?
  • Ved bytte får du den nye varen fraktfritt tilsendt om den er på lager. Vil du bytte til dyrere varer må du legge inn ny ordre, da vi ikke kan belaste deg for mer enn opprinnelig ordresum. Ved bytte til rimeligere varer refunderer vi mellomlegget. Er vi utsolgt for byttevaren, vil du automatisk bli kreditert av Klarna.